زلزله اخیر باید درسی برای همه باشد بخصوص سازندگان مسکن
پایگاه خبری - تحلیلی
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
زلزله اخیر باید درسی برای همه باشد بخصوص سازندگان مسکن

خبر محمدشهر:

محمداحمدوند ریاست شورای اسلامی شهر محمدشهر ، ضمن اشاره بر ضرورت کسب تجربه از زلزله اخیر کشور ،مقاوم سازی ورعایت اصول فنی ومهندسی در ساخت وساز را مهم و ضروری دانست.

در پی برگزاری جلسه مشترک بیش از یکصد نفر از فعالان صنعت ساخت و ساز محمد شهر با اعضای شورای اسلامی محمدشهر در ابتدای این جلسه، محمد احمدوند ریاست شورای اسلامی شهر محمدشهر، ضمن اشاره بر ضرورت کسب تجربه از درس های زلزله اخیر در کشور و توجه بیشتر به مباحث ایمن سازی در ساختمان ها، بر لزوم فرهنگ سازی و ارزش گذاری در خصوص موضوع «مقاوم سازی سازه های مسکونی در شهر محمدشهر» تأکید کرد.

وی همچنین موضوع سودآوری صنعت ساختمان را در مدیریت و کاهش هزینه های سربار مطرح کرد و افزود کاهش هزینه نباید به کیفیت ساختمان لطمه وارد کند ، بلکه برای سود آوری بیشتر باید مدیریت در حذف هزینه های سربار و اضافی اعمال شود، اما متاسفانه گاهاً مشاهده می شود برای کاهش هزینه ها ازکیفیت ساختمان کاسته می شود که این امر هم خلاف اصول فنی و مهندسی است و هم یک کار غیر انسانی که در شان یک شهروند بااخلاق و مسلمان نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

برچسب‌ها:
 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کرج آنلاین و آدرس karajonline.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.